منتديات قرية الصفا
أهلاً وسهلاً بكـم زوارنا الأعــزاء ، نحن في غاية السعادة لدخولك إلي منتدانا منتدي قرية الصفا ونرجو أن تنضموا لأسرتنا في المنتدي .. فأهلاً ومرحباً بكمــ ..
منتديات قرية الصفا
أهلاً وسهلاً بكـم زوارنا الأعــزاء ، نحن في غاية السعادة لدخولك إلي منتدانا منتدي قرية الصفا ونرجو أن تنضموا لأسرتنا في المنتدي .. فأهلاً ومرحباً بكمــ ..
منتديات قرية الصفا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملتقي شباب قرية الصفا علي الإنترنت

الرئيسيةالقرآن الكريمأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الأعضاء

ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.||

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جنة رضوان
.
.
جنة رضوان

أعــلام الدول : ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.|| Ye10
نقاط التميز : 9908

ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.|| Empty
مُساهمةموضوع: ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.||   ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.|| Emptyالخميس مارس 10, 2011 1:19 pm

انا عضوة جديدة هنا في المنتدي ، إتعرفت عليه من واحدة عضوة هنا في المنتدي ولما لقيته رجع تاني قررت أسجل فيه المنتدى بجد رائعة جدا والتسجيل فية سهل جدا
from behind the moon
.
.

نقاط التميز : 11419

مُساهمةموضوع: رد: ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.||   ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.|| Emptyالسبت مارس 12, 2011 5:05 am

ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.|| 981966 ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.|| 981966 ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.|| 981966 الف مبرووووووووووووك الانضمام بنجاح لاحلى منتدى
from behind the moon
.
.

نقاط التميز : 11419

مُساهمةموضوع: رد: ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.||   ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.|| Emptyالسبت مارس 12, 2011 5:14 am

اه على فكرة .. بمناسبة سهولة التسجيل هنا فاحب اوضح بس نقطة ان السهولة بس للجماعة اللى من بعيد لكن اهل البلد دا انا فاكمر انهم طلبو منى صورة البطاقة وشهادة الميلاد و شهادة ضمان من اتنين موظفين مرتبهم مش اقل من عشرين جنية انى على قيد الحياة اصلا دا غير موقفى من التجنيد مرفق مع اربع صور شخصية ولازم املا استمارة تقديم طلب التحاق بالمنتدى مكونة من صفحتين وش وضهر كل البيانات مطلوبة وفى الاخر وبعد كل دا ايميلى اتعطل ومقدرتش اعمل تفعيل للحساب .................... من الاااااااااااااااااااااااااخر انا قبلت هنا بوسطة عشان المدير بس حبيبى

ملحوظة هامة "" انا انضممت هنا قبل الثورة "" ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.|| 787347

ܔ. بَكٌلْ [ هُدوَء ] أخَطو خَطوَاتيْ .ܔ.♫.||
صفحة 1 من اصل 1